onsdag, januari 30, 2013

Mat! Mat! Mat!

Jag fastnade framför Masterchef USA och nu är jag så sugen på pilgrimsmusslor. Välstekta pilgrimsmusslor med stekt pancetta och kanske lite balsamico över.

Annat jag är sugen på just nu - popcorn! Varma, nypoppade popcorn med lite smält smör på hade varit hur gott som helst!

Det är farligt att titta på matlagningsprogram när man är hungrig, men så snart det är slut ska jag förbereda kvällens tacoonsdag så att vi kan äta meddetsamma min man kommer hem.

Om bara två veckor är det Alla Hjärtans Dag och det börjar ju faktiskt bli hög tid att börja fundera på vad vi ska äta. Jag gissar att pilgrimsmusslor lär stå på menyn...

#6

2 kommentarer:

VellingeMamma sa...

jag har aldrig ätit pilgrimsmusslor men efter det avsnittet blev jag också riktigt sugen….duktiga är de..

åsa sa...

Ät! Ät! Vansinnigt gott och beroendeframkallande!!!