måndag, december 10, 2012

Snabbaste rundan ever!

Kvällens kvällsrunda med jyckarna måste vara den snabbast ever! Alla tre kissade i snöhögen precis utanför garageuppfarten och sen gick vi in. Skönt! Skönast att vi slapp träffa någon!

Idag är det förresten en hel vecka sen jag tog en treo och den här veckan utan treo har ju inte varit svår alls. En vecka till kommer jag ju att klara lätt!

I lördags sov jag länge, åt frukost länge, tog med min man och jyckarna på en långrunda, gjorde mig i ordning och lockade håret länge, var på middag hos svärmor och när vi kom hem satt vi uppe lite för länge...

I söndags steg jag upp klockan sju och gick ner och satte mig i soffan med en film, en hasselnötslatte och tre jyckar. Min man steg upp till slut och gjorde frukost till oss och vi var ute med jyckarna och min man handlade och jag fixade med hyacinter och amaryllis och gjorde det julfint hemma och det snöade och snöade och min man målade ljusstakar och vi åt anka med grönpepparsås till middag.

Idag har det också snöat och snöat och jag gick ut en långrunda med Debbie i snöstormen och jag skottade snö och jag sopade trappan och ikväll har jag sett en film och pratat i telefon och jag tänkte jobba, men det hanns inte riktigt med och nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig.

Inga kommentarer: