onsdag, december 19, 2012

Inte så effektiv...

Idag har jag inte varit så effektiv på jobbet... Jag orkade inte stiga upp i morse, förmodligen för att jag inte somnade förrän ett, och när jag väl satt igång datorn och börjat jobba var klockan nästan nio och det gick trögt och jag snöt mig och snorade och hostade och tänkte fel och bestämde mig för att sluta tidigt så jag kunde putsa fönster medan det var ljust. Men så pratade jag jul med mamma och skulle göra julkort och plötsligt var klockan halv fem och det var alldeles för mörkt för att putsa fönster så det får bli till helgen i stället.

Min man är på väg hem och jag har ont i magen. Jag borde göra mat, men orkar inte så det får bli  något från frysen och jag borde verkligen, verkligen sätta igång med den där julplaneringen nu alltså...

Inga kommentarer: