torsdag, november 29, 2012

Damen

I morse blev jag kallad dam när jag stod i kö på Espresso House och jag som känner mig allt annat än damig fick en rejäl åldersnojja...

Jag har ont i huvudet idag. Igen. Har tagit treo idag. Igen. Sköljde ner den med skumtomtar och jag tycker inte ens om skumtomtar.

I år har jag sett 104 filmer, både bra och dåliga. Igår såg jag två filmer. En bra och en mindre bra. Den som var bra hette Surveillance och var väldigt otäck och överraskande, den som var mindre bra hette Van Wilder och den såg jag endast eftersom Ryan Reynolds var med. Har bestämt mig för att se alla filmer med honom jag kan komma över.

Min man kom hem igår. Jyckarna blev tokiga av glädje och när de lugnat ner sig såg min man och jag Hell's Kitchen och drack hasselnötsespresso med grädde. Sen sov jag som en gris hela natten och ville inte stiga upp i morse.

Inga kommentarer: