fredag, oktober 19, 2012

TGIF!!!

Jag började dagen med att se klart säsong ett av Dexter och när jag satte mig på bussen till jobbet började jag på säsong två och nu längtar jag till bussresan hem då jag får fortsätta.

Igår hälsade jag på hos Katta och Elliott och åt massor med goda ostar och salami och tittade på Elliotts rum och pratade med Katta och Elliott och sen var de snälla och körde mig hem även om Elliott tyckte att det tog för lång tid... När jag kom hem lagade min man mat och jag såg lite Dexter och sen blev det Charmed till sängdags då jag kollade ytterligare lite på Dexter.
Ost och salami, köket i Elliotts dockskåp och en poserande Oscar
I onsdags jobbade jag hemifrån igen. Jag kände mig lite hängig och förkyld och hade på gränsen till huvudvärk och orkade inte ta mig till jobbet. Men det gick bra att jobba hemma. Ända till det var dags för lunch och jag blev urtrött och bestämde mig för att packa ihop och kolla Dexter. Så efter lunchrundan med jyckarna bäddade jag ner mig i soffan och kollade Dexter tills jag kände att jag behövde göra något vettigt så då städade jag köket och stod sen på trampen i 20 minuter och duschade och började på maten så smått och sen kom min man hem och tillsammans fortsatte vi laga mat och sen blev det ett avsnitt Charmed eller två...
På lunchpromenad med alla jyckarna och mys i soffan till Dexter
Ikväll ser jag fram emot att äta salami och dricka vin och äta Bookmaker Toast och dricka mer vin och se en film eller Charmed och jag håller tummarna att huvudvärken försvinner tills dess, men tycker att treo/cola/latte borde göra susen.

Inga kommentarer: