tisdag, oktober 16, 2012

Jag och Dexter

Jovisst stängde jag av tv:n och gick och la mig, men jag fortsatte att kolla på Dexter i sängen tills klockan var över halv ett. Och sen låg jag och trängdes med Dolly och Debbie hela natten och kände mig inte ett dugg utsövd när klockan ringde halv sju. Inte när klockan ringde klockan sju heller. Så jag låg kvar i sängen och försökte vakna ända till åtta och då fick jag verkligen tvinga upp mig och börja jobba.

Det gick bra att jobba hemifrån idag. Bra så till vida att uppkopplingen och datorn funkade som de skulle. Jag var inte på humör att jobba alls. Jag var så trött att det kliade i ögonen, men kämpade på så gott jag kunde. Jag tog långlunch och gick ut med jyckarna och sen åt jag tacosallad och såg ett avsnitt Dexter och tvingade mig att jobba till fyra. Och sen blev jag lite förkyld igen och har snorat och nässprayat och haft ont i huvudet och lite ont i halsen. Men det går nog över till i morgon...

Ikväll har jag varit ute med jyckarna och ätit middag och kollat Dexter och varit ute med jyckarna igen och nu kollar jag Hollywoodfruar och ska snart gå och lägga mig och kanske se ett avsnitt Dexter. Och städa hundöron såklart.

2 kommentarer:

Anna sa...

visst är Dexter bra!? Fattar inte att jörgen låter dig kolla själv! :-)

åsa sa...

SJukt bra!!! Varför har jag inte kollat tidigare???