fredag, september 21, 2012

TGIF!!!

Skönt att det är fredag och skönt att jag är ledig! I och för sig ledig för att städa, damma, diska, tvätta, laga mat och baka, men dock ledig... Än så länge har jag ätit frukost, plockat undan i matrummet, lagt in skivor i iTunes, pappersinsamlat, tagit bort en stor fet fästing på Debbie, planerat dagens göromål pratat med Syrran i telefon, suktat över iPhone 5 och nu dricker jag treo och funderar på om det regnar för mycket för att ta med Daisy på en löprunda eller inte...

I morgon firar jag min födelsedag i förväg och innan gästerna dyker upp måste vi fixa stolar eftersom vi tydligen bara har fyra... Har liksom helt förträngt det där med stolar... Hittar vi inga åker vi hem till Svärmor och lånar. Det blir nog bra det...

Nä, jag får nog skriva ytterligare en utförlig lista över vad som måste göras idag...

Nåja, skönt att det är fredag. Ikväll äter vi biff och aioli och dricker vin.

Inga kommentarer: