måndag, juli 30, 2012

Träningsfri måndag

Jag jobbade idag. Det var varmt och jobbigt och jag var trött och ville egentligen sitta och läsa, men eftersom man inte har något val, så jobbade jag så gott jag kunde. Jag fick en hel del gjort, men det mesta krånglade eller så var det jag som var trög... Nåja, till sist blev klockan fem och jag fick gå hem och när jag kom hem var jag trött och hängig och orkade inte träna och min man och jag kom överens om att måndagar suger så vi ska ha träningsfria måndagar. Vi har ätit parmalindad kycklingfilé och dricker finvin och tittar på Clean House New York och snart åker min man till Stockholm.

Gårdagens tjejsöndag bjöd på inte mindre än tre filmer; Diary of a Wimpy Kid, Guess Who och Something Borrowed, tre helt okej filmer faktiskt. När min man kom hem somnade jag i soffan och sov tills det var dags att börja på maten som bestod av biff, klyftisar och aioli och vi tittade på 1-8-7 Detroit och Syrran ringde och berättade att rymlingen Marcus kommit till rätta och sen fastnade vi framför It's Complicated, men lyckades slita oss så att vi kom i säng i tid.

Inga kommentarer: