torsdag, juni 21, 2012

TGIT! TGISDIS! TGIDIM!

Äntligen är det sista dan innan semestern! Äntligen!!! Jag är så trött så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det är bara vetskapen om att jag snart är ledig som får mig att fungera...

Igår när jag kom hem hade min man redan börjat på maten och jag satte mig i trädgården en stund och alla jyckarna höll mig sällskap och efter en stund gjorde min man det med. Det är så skönt och avkopplande att sitta i trädgården och titta på blommorna och lyssna på alla ljud och efter en stund kände jag mig inte lika stressad längre. Vi åt kycklinglår och guacamole och tittade på Private Practice och jag fick ett myggbett under foten och höll på att bli tokig.

I morse var det sjukt svårt att stiga upp, men jag gjorde det och jag hann med bussen innan åtta men jag fattar inte att klockan nästan är lunch och jag har bara bockat av typ två saker på min lista. Även om jag tycker att jag jobbar ganska snabbt så jobbar tydligen tiden snabbare...

I kväll blir det ett glas vin eller två i trädgården för att fira att det är semester och sen blir det oxfilé och aioli.

Snart semester!!!

Inga kommentarer: