fredag, maj 25, 2012

TGIF!!!

Oh, så skönt att det är fredag igen! Solen skiner och på lunchen ska jag träffa min man för en sushilunch och ikväll äter vi salami och grillar entrecôte.

Jag har jobbat till fem nästan varje dag och har massor med timmar på pluskontot och det är alltid bra att ha. På jobbet är det mycket att göra med byte av ekonomisystem, men det är mest roligt och stressigt på ett bra sätt och trots bihåleinflammationen har det gått bra att jobba. Min man har inte varit i Stockholm på hela veckan och när jag har kommit hem från jobbet har vi suttit i trädgården och druckit rosévin och pratat och haft det hur mysigt som helst.

Min bihåleinflammation känns i alla fall bättre än på länge så jag hoppas på att vara frisk nog att börja träna nästa vecka. Kanske redan till helgen när Dolly, Daisy och jag har vår tjejsöndag...?

Men skönt att det är fredag och jag är grymt sugen på kvällens salami...

Inga kommentarer: