torsdag, april 26, 2012

Trögt...

Jisses vad det går trögt idag! Jag är trött och orkar inte tänka, sitter mest och tittar på klockan och undrar när det är dags att packa ihop och gå hem. Det ska bli jäkligt skönt med långhelg och fyra dagars ledighet! Jag ska göra allt jag kan för att inte tänka på jobbet och allt som måste hinnas med nästa vecka. Det får helt enkelt bli nästa veckas problem...

Jag var ute en kort sväng på lunchen för att köpa mig en kofta, men jag hittade inte ens en tillstymmelse till kofta inne på Lindex så jag blev trött och gick tillbaks till jobbet. På väg till bussen måste jag i alla fall ta mig i kragen och köpa nya strumpbyxor. Jag är inte helt säker på att dagens håller ända till i morgon...

Efter jobbet tänker jag i alla fall ta bussen till Burlöv Center och se vad de har att erbjuda. Min man möter upp mig där. Utan bil. Bilen är på lagning och ska byta generator. Jag hoppas den blir klar fort så att vi kan åka till Ystad i helgen...

Inga kommentarer: