torsdag, april 19, 2012

Inte snabbt

Det går inte snabbt för mig idag... Debbie väckte mig halv sju och jag var verkligen inte redo att stiga upp, men jag stapplade ändå ner för trappan och släppte ut henne och sen tog jag med henne upp i sängen så att jag skulle få sova en stund till. Åtta vaknade jag av att min man skickade ett sms. När jag vaknat till liv upptäckte jag att jag sovit hela natten utan min bettskena, vilket förvånade mig. Det kändes faktiskt inte ens konstigt i tänderna som det gjort de få gånger jag sovit utan.

Jag jobbar hemifrån idag, vilket är tur för annars hade jag inte kommit igång på länge. Sitter nu och äter frukost och ska snart logga in mig på jobbet. Hade egentligen tänkt börja dagen med en springrunda med Daisy på Spille, men jag kunde verkligen inte förmå mig. Det får bli Jillian i kväll i stället. Sent i kväll kommer min man hem och i eftermiddag kommer Katta och Elliott på besök. Så jag ska inte jobba så länge idag. Till två eller så kanske...

Igår jobbade jag till fem och tog bussen hem och när jag kom hem gick jag ut med jyckarna och sen åt jag flygande Jakob och såg Midnight in Paris och sen tränade jag lite cardio och drack kaffe och gick ut med jyckarna igen och pratade i telefon och somnade i soffan och gick och la mig i sängen vid tolv och somnade som en stock.

Jag tränade faktiskt i förrgår också och nu börjar det kännas som att jag kanske har kommit in i det igen... Hoppas kan man ju alltid... I helgen måste vi nog springa/power walka eftersom det snart är dags för vårruset...

Inga kommentarer: