torsdag, mars 22, 2012

TGIT!!!

Wohoo! Torsdagfredag och solen skiner och jag slutar tidigt! Som vanligt vaknade jag innan sex och eftersom min man inte är hemma så steg jag upp med Debbie och sen duchade jag och tvättade håret och fönade håret och tog det lugnt hela morgonen. Jyckarna fick ostressiga rundor där vi bara gick och njöt av solen och tjugo över åtta tog jag bussen till jobbet. Jag köpte en latte på väg till jobbet och njöt av solen och fotograferade när jag strosade till jobbet och nu sitter jag här och är så lugn och ostressad och njuter av tanken på att jag slutar klockan ett idag. Och när jag kommer hem ska jag gå ut med jyckarna i solen och sen ska jag träna och packa och när min man kommer hem nångång mitt i natten så ska vi äta parmaskinka och dricka vin och i morgon bitti tar jag tåget till Stockholm för att hälsa på Syrran.

Igår var jag på jobbet strax efter sju, precis som vanligt. Det gick inget bra att jobba för allt krånglade med mig och jag blev utkastad från det ena programmet efter det andra, men sen bytte vi nätverksuttag och sen gick det bättre. Klockan tre tog jag bussen hem och när jag kom hem krisade jag, men sen drog jag på mig löpskorna och tog med mig mannen och Debbie på en liten runda. Det var skitjobbigt och kroppen kändes som bly och jag tyckte att jag gick hur mycket som helst, men efteråt när vi analyserade rundan såg jag att snittet var bättre än när vi sprang rundan i somras så jag blir nog bättre, fast jag inte vet om det. Min man lagade godaste broccolisoppan med parmesan och vi såg Roswell tills det var dags för min man att åka till Stockholm och jag och jyckarna gick och la oss.

Inga kommentarer: