onsdag, mars 07, 2012

Onsdag onsdag

Jag har lyckats stiga upp och vara på jobbet innan nio flera, flera gånger den här veckan. Faktiskt alla dagar hittills... Det känns skönt och jag hoppas det är en trend som kommer att fortsätta.

Igår hade vi utbildning i det nya ekonomisystemet hela dan och när jag kom hem strax innan sex var jag sjukt trött. Det hjälpte ju inte till att jag är lite förkyld också... Min man lagade quornfärsbullar i tomatsås och jag låg i soffan. Sen kollade vi Roswell och hade tisdagstjejkväll med SNTM och Project Runway.

I morgon åker min man till Stockholm och jag hoppas på att vara på jobbet tidigt, tidigt så att jag kan sluta tidigt och gå hem och hålla långhelg så tidigt som möjligt...

Jag är fortfarande lite förkyld, men det sitter mest i halsen, kliar och så. Det gör inte så ont längre. Jag hoppas att det försvinner snart så att jag kan sticka ut och springa i helgen. Fast först måste jag ju förstås köpa mig ett par nya joggingskor...

Inga kommentarer: