måndag, mars 05, 2012

Måndag måndag

Jag steg upp innan klockan ringde andra gången i morse och jag kan inte komma ihåg när det inträffade senast? Skönt var det i alla fall att komma upp i tid och hinna med den tidiga bussen. Mindre skönt att jag har ont i halsen. Men jag är i alla fall inte snuvig och känner mig inte förkyld längre...

Inatt drömde jag att jag skulle åka till New York och det var väldigt rörig och oplanerat och tjejen jag skulle åka med hade jag inte hört av på länge och Daisy skulle följa med och vi fick skjuts till flygplatsen med en Porsche och jag glömde packa ner min hudkräm...

Jag läste aldrig ut bokcirkelboken, men hoppas på att läsa den vid ett annat tillfälle. Ibland blir det bara så. En bok kan vara så fel just nu och efter ett par år så rätt... Det är min tur att välja bok till nästa tillfälle, men jag är oinspirerad och tycker det är så skönt att bara få läsa för nöjes skull ett tag. Så nu tänker jag läsa Camilla Läckberg och sen får vi se om jag kommer på lämplig bokcirkelbok.

Säkerhetskopieringen av mina foto tar sjukt lång tid och när jag väl blivit klar vet jag inte hur jag ska lösa fotofrågan utan att ta upp hela hårddisken. Jag vet inte vad jag menar och vet inte vad jag ska söka efter och på något vis hoppas jag att en lösning bara ska uppenbara sig framför mig. På fredag är jag ledig. Då ska jag skanna diabilder och spela spel och bara ta det lugnt.

Inga kommentarer: