lördag, mars 17, 2012

Ingen TGIF

Jag glömde visst helt bort att göra en TGIF igår och det tillhör inte vanligheterna minsann...

Igår fortsatte veckans trend och jag steg upp vid halv sju och var på jobbet halv nio. Vi var bara två på kontoret och jag jobbade oväntat effektivt och fick massor gjort. Halv tre packade jag ihop och gick och köpte fina tulpaner och fina viner på väg till bussen. Halv fyra var jag hemma och då gick jag och mannen en riktig långrunda med alla jyckarna. När vi kom hem åt vi coppa och drack vin och när vi tröttnat åt vi räkor och drack vin. Vi tittade på ANTM och Roswell och jag somnade som vanligt i soffan.

I morse vaknade vi tidigt och har precis varit ute med jyckarna och ska äta frukost och efter frukosten blir det en löprunda utan jyckarna. Jag är sugen på att leta vårblommor att ha i en kruka på trappan och vi ska försöka hitta en hög grind att ha i köksdörren så den där Debbie inte kan bryta sig ut i tid och otid. Annars har vi inget planerat och det är så skönt!

Inga kommentarer: