torsdag, februari 16, 2012

Torsdag på jobbet

Jag var nästan tidig till jobbet idag. Strax innan nio var vi här och då hade jag också hunnit köpa med mig en latte. Debbie satt utanför och blev rädd för sopbilen och jag blev stressad, men jag hade så ont i huvudet att jag kände att jag inte skulle kunna vara utan latte idag. Jag har fortfarande ont i huvudet och ska nu ta treo/cola. Igår när jag kom hem från jobbet fick jag spänningshuvudvärk som bara blev värre och värre. Jag försökte få bort den med hjälp av ett glas rödvin, men det funkade inte. När min man åkt till Stockholm drack jag treo/cola och gick och la mig. I morse kändes det bättre än igår då jag bara ville gråta, men det har inte gått över...

Debbie ligger i buren och nu har hon äntligen somnat. Hon började dagen med att sura och skälla på alla som tittade på henne. Mr VD tyckte hon var läskig och ville inte komma in på vårt kontor...

I kväll kommer min man hem igen. Jag ska ha soppa till middag och i morgon ska vi åka till Djursjukhuset med Daisy som har fått en infektion eller nåt i ögat. Men det är skönt att det är torsdag trots att det känns som tisdag och ännu skönare att det är fredag i morgon. I helgen blir det förhoppningsvis en tur till Ikea igen. Jag är sugen på att rensa ur toaletten där uppe så att vi kan börja fixa till det och få en fräsch och fin toalett.

Inga kommentarer: