fredag, februari 03, 2012

TGIF!!!

Åh! Äntligen fredag! Äntligen kommer min man hem!

Jag ska jobba hemifrån nu på förmiddagen och lämna Debbie hemma och åka in till jobbet i eftermiddag. Eftersom jag bara ska jobba sex timmar idag, tänkte jag passa på att ta lite sovmorgon, men det satte Debbie stopp för. Hon tyckte det var lämpligt att stiga upp tio i sju. Som tur var kunde hon tänka sig att gå och lägga sig igen när hon kissat. Jag låg kvar lite för länge, men tvingade upp mig till slut. Medan teet bryggdes fyllde jag diskmaskinen och nu äter jag frukost och kollar Ghost Whisperer. Och snart ska jag börja jobba. Jag har bestämt mig för att ha en lugn och stressfri fredag. I kväll ska jag städa undan lite och äta biff till middag, min man ska få parmaskinka när han kommer och i morgon ska vi låtsas att det är fredag och göra pizza.

Skönt att det är fredag!!!

Inga kommentarer: