måndag, februari 13, 2012

Monday, Monday

Bu! För att jag glömde min plånbok hemma i morse och inte kunde köpa en uppiggande måndagslatte.
Hurra! För att jag har träningsvärk efter löprundan igår.

Min man är i Stockholm och jag fick stressa runt hela morgonen för att hinna i tid till måndagsmötet. Inte det lättaste när man har Debbie att släpa runt på... Dolly ville inte gå ut alls och Daisy har en infektion eller nåt i ögat, så risken att vi tillbringar Alla Hjärtans Dag på djursjukhuset är just nu ganska stor.

Debbie betedde sig på måndagsmötet, ålade runt på golvet, gnällde, tramsade sig... Nu har hon äntligen lagt sig i fåtöljen och jag hoppas att hon ligger där ett par timmar så att jag får något gjort idag.

Min man och jag har kommit överens om att månaden ut ska vi träna varje dag och jag ska inte dricka någon treo och nu håller vi tummarna för att vi klarar det!

Jag känner mig peppad idag, förmodligen gårdagens träning och dagens träningsvärk som gör det. Hoppas jag orkar köra ett pass Jillian ikväll, annars får det bli lite cardio och det är ju inte helt fel det heller...

Inga kommentarer: