fredag, januari 27, 2012

TGIF!!!

Mmm... Fredag och jag är ledig... Jyckarna och jag sitter i soffan och ser ett avsnitt Ghost Whisperer medan jag äter frukost. Min man är på jobbet. Jag har så mycket jag vill hinna med idag, det är inte utan att jag blir lite stressad. Jag vill duscha och göra mig i ordning, sminka mig och ta på mig riktiga kläder. Jag vill städa och fixa här hemma tills min man kommer hem, jag vill cykla till Coop och fredagshandla. Och sen så vill jag ju hinna ta det lugnt också. Sitta i soffan och läsa, se ett avsnitt eller två av Ghost Whisperer, spela lite spel en stund.

Det har tyvärr inte blivit mycket tränat den här veckan. Jag skyller på min onda axel. Nästa vecka är det nya tag igen, men inget som är jobbigt för axeln. Och apropå axeln... Dags för en värktablett innan dagen börjar på riktigt...

Skönt att det är fredag!

Inga kommentarer: