onsdag, januari 25, 2012

Onsdag mitt i veckan

Igår när jag kom hem slängde jag in Debbie i buren med ett jordnötssmörfyllt märgben, medan jag tog med Dolly och Daisy till Netto, där jag handlade kvällens middag, som bestod av bullar med salami och räkröra (inte på samma macka alltså) och latte.

Efter maten la vi oss alla i soffan och kollade på Ghost Whisperer tills min man kom hem. Då såg vi ett avsnitt till och det slutade så spännande att vi tänkte se ytterligare ett avsnitt i sängen, men då krånglade min dator och det blev inga fler avsnitt. Vi får se fortsättningen ikväll innan min man åker till Stockholm.

I morgon ska jag jobba hemifrån och det ska bli sjukt skönt att slippa duscha och klä på sig. Och sjukt skönt om vi köper en skärm i kväll för då kommer jag att kunna se vad det är jag jobbar med. Och sjukt skönt att jag är ledig på fredag! Allt känns så ostressigt att det inte gör så mycket att min man åker iväg så snart igen. Ikväll ska jag försöka komma ihåg att sätta baguettedeg, min man önskade sig nämligen nybakade baguetter till räkorna i morgon kväll. Om han har tur kärnar jag lite smör också...

Inga kommentarer: