tisdag, januari 10, 2012

Jag gjorde bra idag

Debbie and the cone of shame
Debbie sov hos mig i natt. Det var ingen tvekan om saken när vi gick och la oss igår, hon gick raka vägen in och la sig i min mans säng. Jag tyckte det var jätteskönt eftersom jag inte tyckte att hon skulle behöva ha tratten på sig hela natten. I stället vaknade jag och distraherade henne varje gång det kliade. I gengäld värmde hon mig när jag frös...

Vi steg upp klockan sju och örondroppade och morgonbestyrde, tog bussen halv nio, var på jobbet nio och jobbade utan uppehåll till fyra då vi tog bussen hem. Och när jag kom hem var jag trött och hungrig, men satte på Jillian och tränade en timme. EN TIMME!!! Jag var helt slut efteråt! Helt slut! Jag satte på Debbie tratten, även kallad "the cone of shame", och tog med mig de två andra ut på en liten runda och sen åt jag middag och här sitter jag nu och tittar på Sveriges Mästerkock och är helt slut! Men nu är det dags att rensa Debbies öron, sen ska jag duscha, rasta jyckarna och gå och lägga mig. Puh!

4 kommentarer:

Jorgen sa...

Fan vad du är bra!

åsa sa...

Tack! ❤❤❤

Kattalena sa...

Du är så duktig!!!

åsa sa...

Visst är jag!? :-)