tisdag, januari 24, 2012

Fredag?

Debbie jobbar
I morse när jag vaknade var min första tanke: Är det fredag idag? Strax därefter insåg jag att det bara är tisdag och förlikade mig med det. Min man kommer ju hem ikväll.

Jag kom i säng lite för sent igår. Skulle bara se ett avsnitt av Ghost Whisperer och sen blev det visst ett till. Men jag var duktig och stängde av tv:n trots att SATC precis började. Debbie delade säng med mig i natt. Hon trängdes knappt alls, bara låg som en lång varm korv längs min sida.

Det var kallt när jag gick till jobbet i morse, jag var sent ute och hann inte leta reda på mina vinterstövlar och inte hittade jag några vantar heller. Inte för att jag letade så noga, jag hade fullt upp med att rasta jyckarna och packa väskan.

Nu dricker jag treo och äppeljuice mot min onda axel. Ikväll tittar jag på Ghost Whisperer och det skulle vara gott med en latte och en macka till middag...

Inga kommentarer: