torsdag, december 08, 2011

Vill sova

Satan vad jag är trött alltså! Kom ju i säng alldeles för sent. Klockan var över tolv när jag släckte. Funderade faktiskt på att läsa en stund, men det var nog klokt av mig att inte göra det. Då hade jag väl varit ännu tröttare idag. Debbie började natten inne hos Dolly och Daisy, men kvart i två ville hon komma in och trängas med mig. Så det har vi gjort. Trängts halva natten och det var ganska varmt och mysigt även om jag har ont i hela kroppen nu.

Debbie och larven
Jag bestämde mig för att jobba hemifrån nu på morgonen, hoppas det var ett smart val! Och om Debbie är på rätt humör får hon stanna hemma de timmar jag är på jobbet i eftermiddag. Fast hon verkar trött och lugn just nu, så i eftermiddag är hon förmodligen på sitt galna humör och då får hon väl ta och följa med... Vi får se hur det går helt enkelt...

Mina fina lack kom igår. Nu är den stora frågan vilket lack jag ska ha på julfesten i morgon? Tänkte mig ett svart lack och ett glittrigt överlack. Men i vilken färg? En svår fråga min man får hjälpa mig med ikväll när han äntligen är hemma igen.

Jag kan inte fatta att tiden går så fort här på morgonen! Hur ska jag hinna få något gjort innan det är dags att gå??? Nä, nu får jag sluta tänka framåt! Här och nu är bäst att vara!


Inga kommentarer: