fredag, december 30, 2011

TGIF!!!

Äntligen fredag!!! Jag fattar inte att denna veckan som varit så kort, har kunnat kännas så lång?! Jag är sjukt trött idag med, men kontoret stänger tack och lov redan klockan tolv...

Dolly jobbar
Igår hade jag med mig Dolly på jobbet. Hon tyckte det var sådär kul att köras upp på morgonen för att ta bussen, men väl på jobbet fann hon sig till rätta och tyckte nog att det var ganska skönt att slippa de andra jyckarna. Min man kom och hämtade oss strax efter två och vi körde till fältet där vi hade en liten playdate med Tyler och Savon och Annette.

Debbie tyckte det var hur kul som helst att träffa både Tyler och Savon och satte igång att busa direkt. Dolly och Tyler höll sig mest i skymundan och övervakade småttingarna, medan Daisy för ovanlighetens skull agerade lektant. En timme senare skildes vi åt och mannen och jag åkte till Burlöv Center och köpte vin och luktade på parfymer och när vi kom hem tog jag på mig pyjamasen och kröp ner i soffan sov i drygt en timme medan min man lagade middag.

Daisy jobbar
Vi åt biff, klyftisar, kantareller och aioli och drack vin och såg Zodiac och jag pratade med Syrran och sen var det Sex and the City på tv och klockan blev mer och mer och vi spelade Wordfeud och släckte tjugo i ett. Dolly ville inte sova och min man fick natta henne och sen ville inte Debbie sova och min man fick gå och natta henne också, sen turades de om att inte vilja sova en stund tills min man tröttnade och lät Debbie komma in till oss. Då var klockan två och Debbie ville sova på mig och jag kunde inte somna men gjorde det tills sist och steg inte upp förrän halv åtta igen.

Men snart slutar jag för det här året och ska gå och äta lunch med min man och sen köper vi lite salami och jag är sugen på en ny mascara och när vi kommer hem ska jag lägga mig i soffan och läsa och om jag somnar så är det helt okej för det är äntligen fredag och nästa vecka är ännu kortare än denna veckan...

Inga kommentarer: