tisdag, november 29, 2011

Tråkig tisdag med värk

Jag sov dåligt i natt, tror det är sjätte natten i rad nu. När jag vaknade hade jag ont i huvudet och kände att jag inte orkade gå och jobba och bestämde mig för att stanna hemma och dricka treo och sova. Treo har jag druckit, två gånger till och med, men sovit har jag inte gjort. Trots att jag är jättetrött. Jag vet inte om jag har ont i huvudet längre eftersom jag fick sjukt ont i magen nu på kvällen. Förmodligen på grund av alla treo jag druckit.

Min man är också hemma och är sjuk. Han har också ont i magen och lever mest på välling. Dagen har vi tillbringat tillsammans i soffan med att kolla film, kvällen med att kolla Biggest Loser. Snart är det dags att sova och jag hoppas verkligen att jag sover ordentligt i natt. Vi ska försöka få Debbie att sova med de andra jyckarna så att vi slipper trängas med henne.

I morgon ska jag försöka uppbåda lite energi och blogga om London. Och nu ska jag göra mig en kopp kaffe, för trots att jag har ont i magen är jag sjukt kaffesugen...

Inga kommentarer: