torsdag, november 17, 2011

Torsdag hela veckan...

Den här veckan har känts orimligt lång. Varje dag har känts som torsdag och jag har blivit lika besviken varje gång jag insett att det inte är fredag i morgon heller. Fast i morgon är det ju faktiskt fredag. Äntligen!

Jag vaknade i natt och hade sjukt ont i huvudet. Min man fick gå upp och hämta tabletter och nässpray och öppna balkongdörren och sen kunde jag somna om igen. Jag har fortfarande ont i huvudet, men jag är på jobbet ändå. Försöker kurera mig med en latte/treo/cola och hoppas på det bästa.

Igår köpte vi ny tv. Det skulle kosta minst 4 000:- att laga den gamla så vi bestämde oss för att investera i en helt ny i stället. Vi kopplade in digitalboxen igår så att vi kunde se på tv. I kväll ska vi försöka engagera oss och koppla in den i nätverket. Och så ska vi koppla in resten av de nödvändiga prylarna förstås...

Inga kommentarer: