fredag, november 18, 2011

TGIF!!!

Äntligen fredag!!!

Jag vaknade mitt i natten av att Debbie sparkade mig på halsen, jag är fortfarande lite öm...

Dolly väntar på maten
I morse hann jag tråckla fållen på en kjol och ändå kunde jag gå i sakta mak till bussen, hann till och med med en tidigare buss. Bussen var full och jag fick stå och läsa, men det gick bra ändå. Jag skulle köpa fredagslatte, men hade glömt plånboken hemma, gick upp om jobbet och lånade en peng av Katta och fick min fredagslatte till slut.

Igår lagade min man tacos medan jag pillade på tv:n och jag lyckades faktiskt koppla in den i nätverket. Tyvärr kom jag inte längre än så innan mitt tålamod tog slut, så nu är det upp till min man att fixa resten.

Idag slutar jag vid halv tre och vi ska åka till fältet med alla jyckarna och där ska vi träffa Annette, Tyler och Savon. Ska bli så spännande att se lillkillen!

Kvällen tillbringar vi på KB med Justin Townes Earle.

Skönt att det är fredag! Synd att helgen är så kort!

Inga kommentarer: