tisdag, november 15, 2011

Ont...

Tre bångstyriga tjejer
Det går inte så bra för mig att jobba idag. Jag fick så ont i magen och det vill inte gå över... Jag borde gå och värma mitt värmehjärta. Men det är en himla tur att jag är hemma och inte på jobbet. Ont i magen på jobbet och ha Debbie med sig är nog ingen höjdare...

Jag har precis varit ute på morgonpromenaden med alla tre jyckarna. De fick ta på sina matchande jackor och var precis hur söta och fina som helst. Och för ovanlighetens skull uppförde de sig när vi gick. Jag försökte ta en bild på dem sittandes bredvid varandra, men det var i stort sett omöjligt. Hela tiden var det en av dem som lyfte på rumpan.

Jag funderar på om jag kanske ska ta fram något ur frysen som jag kan ha till lunch, men jag orkar inte lyfta på min rumpa. Fast jag måste ju ändå gå och värma värmehjärtat... Det är inte lätt att vara lat...

Jaja, om jag ser det positivt så slutar jag ju faktiskt om 4 1/2 timme och då kan jag sitta och läsa i soffan tills min man kommer hem. Och jag kan ju inte ha ont i magen hur länge som helst. Väl...?

Inga kommentarer: